Trainingstijden

 

dag

tijd

locatie

soort training

niveau

trainer

dinsdag

20:00 uur

AtletiekbaanSportpark Zuid,
Voormeulenweg 24, Bussum

baantraining

alle niveaus wisselend

woensdag

19:30 uur

WINTERSEIZOEN (1 oktober - 1 april)

Gymzaal UitWijk, Dr. Schaepmanlaan 6, Bussum

core stability training

alle niveaus

Henny

donderdag *)  19:15 uur

WINTERSEIZOEN (1 oktober - 1 april) 
Hoek Parklaan / Hoflaan, Hilversum

ZOMERSEIZOEN (1 april - 1 oktober) 
Parkeerplaats Restaurant Robert, Spanderslaan 1, Hilversum

 intervaltraining alle niveaus
 Henny

zaterdag, oneven weken

09:30 uur

Bezoekerscentrum Natuurmonumenten, ’s-Graveland

interval- of duurtraining

gevorderden 1 en 2

wisselend

zaterdag, even weken

09:30 uur

Parkeerplaats Restaurant LaPlace, Laren

interval- of duurtraining

gevorderden 1 en 2

 

wisselend


zondag

09:30 uur

Parkeerplaats Restaurant LaPlace, Laren

interval- of duurtraining

gevorderden 3

Henny
Annette

*) Op de eerste donderdag van de maand wordt gestart vanuit de winkel van Run2Day in Hilversum en bestaat de mogelijkheid om na de training een pastamaaltijd te nuttigen in een restaurant tegenover de winkel (kosten maaltijd € 7,50). Voor de maaltijd dien je je wel tevoren aan te melden bij Louran.

 

Alle trainingen beginnen met een gezamenlijke warming-up en een techniek- en/of krachttraining. In de warming-up is er veel aandacht voor core stability. Na de warming-up worden in kleinere groepjes de loopprogramma's gedaan. De trainingen duren ongeveer 90 minuten.

In de winter worden er op woensdagavond zaaltrainingen verzorgd. In de zaaltrainingen wordt er erg veel aandacht besteed aan core stability.

Op zaterdag trainen er twee groepen: Een goede groep voor beginnende lopers (gevorderden 1). Deze groep kan tot ongeveer 5 km hardlopen. De andere groep is voor de meer gevorderde hardloper (gevorderden 2). Deze groep kan tot ongeveer 10 km hardlopen.

Op zondag traint een groep met wedstrijdlopers, snelle lopers, trail lopers en halve/hele marathon lopers. Een leuke groep voor gevorderde hardlopers (gevorderden 3)!

Stuur voor meer informatie een email naar: info@dolichos.nl


Ogenblik a.u.b. ...